Toate titlurile bune au fost date

Toate titlurile bune au fost date

Titlu: Toate titlurile bune au fost date

Dupa parerea mea, nu “Toate titlurile bune au fost date”, pur si simplu nu exista un titlu destul de bun pentru cartea aceasta, de asta nu are titlu.

Autor: Silviu Iliuta

Numar de pagini: Prea putine

Cum am ajuns sa imi doresc sa citesc aceasta carte: Urmaream de ceva timp blogul autorului, cronicipebune.ro, si ma distram pe seama postarilor aparute pe acolo. Nu am avut cum sa nu obsev reclamele pe care le facea la carte. Am dat x, x, x de foarte multe ori, apareau peste tot si nu ma lasau sa “lecturez” prostiile alora de pe facebook. Intr-o zi, la sfarsitul unei postari a aparut un fragment din Fata Morgana. Dupa ce l-am citit am inceput sa caut, obsesiv, continuarea. Pagina dupa pagina si nimic… Hopa! Alt fragment. De data aceasta era din “Prietenul meu, inselatul”. Dupa ce l-am terminat am zis ca nu mai citesc alt fragment, daca mai apare pe undeva, pentru ca nu vreau sa imi stric singura surpriza. A doua zi am comandat cartea.

Am citit fara sa respir primele 94 de pagini si din pacate, nu mi-a permis timpul sa continui pentru ca sigur o terminam.

29.11.2016

M-am oprit exact dupa prima poveste. Cartea incepe cu cateva intamplari din viata autorului. Nu stiu daca sunt adevarate, dar nici nu conteaza acest lucru, ideea e ca au reusit sa imi starneasca curiozitatea si sa vreau sa mai citesc. Daca prima data m-a intristat povestirea despre Tom, urmatoarele doua m-au distrat foarte tare. Bineinteles ca autorul a considerat ca ajunge, momentan, cat a povestit despre anumite personaje, dar a dat de inteles ca va urma si continuarea. Vreau sa vad daca Tom e Tom si cum a fost pana la urma cu Cris si fata de ciocolata.

04.12.2016

Azi am reusit sa mai citesc cateva pagini din carte… M-am bucurat la inceput ca a revenit la Maria dar apoi m-au intristat vestile despre ea. Si sa fie totul si mai trist… a inceput povestea “Fata Morgana”. O poveste minunata, stranie (imi plac tipul acesta de povesti) care, in cele din urma, se termina bine (asa cred). 😉

06.12.2016

Cum ma asteptam, dupa Fata Morgana, a revenit la Maria. Totusi nu ma asteptam sa se incheie totul asa brusc si sec dar ce sa faci… asa-i viata :). Intr-un fel era de asteptat sa se intample asa. Pacat de ea! (Nu, nu a murit).

09.12.2016

Stiti ceva… cartea asta e prea faina sa v-o, aproape, povestesc eu asa ca nu vreau sa mai scriu nimic despre ea. Trebuie sa o cititi exact asa cum este scrisa si va garantez ca o sa va placa.

Cred ca v-ati dat seama de ce am scris ca e aproape review. Pentru ca nu am zis nimic concret despre ce se intampla in carte si totusi sper ca v-am starnit curiozitatea. Mi-a placut cum a facut trecerea, de fiecare data, de la o poveste la cealalta, unele povesti m-au facut sa rad, altele m-au intristat, m-au facut curioasa, am avut o gramada de sentimente… una peste alta, mi-a placut povesea de dragoste si sunt sigura ca, orice mi-as putea eu imagina, nu s-ar putea compara cu acea continuare gandita de autor. Am o singura intrebare… asa la final. Cand vom avea si continuarea?