pozitia corecta la birou
Sanatate si Ingrijire Personala

Sfaturi pentru o poziție corectă la birou

Dacă aveți un loc de muncă la birou, aveți un risc mai mare de a suferi de dureri de spate. S-ar putea chiar să aveți un risc mai mare decât persoanele care ocupă locuri de muncă solicitante fizic. De fapt, 80% dintre oameni suferă de dureri de spate la un moment dat în viața lor, adesea din cauza abilităților slabe de ședere și a ergonomiei slabe.

Durerile de spate sunt unul dintre cele mai frecvente motive pentru care oamenii își iau timpul liber de la serviciu pentru a vedea un medic. Și când durerea este mai mult decât o supărare temporară, ar trebui să vă alocați acest timp pentru a vă consulta medicul specialist.

Fii proactiv și protejează-ți spatele

Dacă lucrați la un birou, puteți face pași atât în ​​interiorul, cât și în afara biroului pentru a vă proteja spatele. Iată primele șapte lucruri pe care le puteți începe chiar acum pentru a evita durerea în viitor:

Exercitați-vă bustul de două sau trei ori pe săptămână. Nucleul tău include mușchii abdominali, spate și pelvieni. În timp ce există zeci de exerciții de bază disponibile pentru a vă proteja spatele, cele mai frecvente sunt variațiile de scândură, așezări, punte și așezări. Întrebați antrenorul sau kinetoterapeutul ce tehnică este potrivită pentru fiecare.
Asigurați-vă că situația biroului dvs. este ergonomică.

Ergonomia este știința optimizării produselor de uz uman. Într-un mediu de birou, ergonomia include totul, de la înălțimea biroului și scaunului până la locația tastaturii, a telefonului și a monitorului. Când vine vorba de ergonomie, o regulă bună este că, dacă arată sau se simte inconfortabil, faceți ceva în acest sens.

Protejați-vă spatele investind într-un scaun de birou ergonomic bun. Probabil vă petreceți o treime din zi pe acest scaun, așa că asigurați-vă că este confortabil. Înălțimea scaunului de birou trebuie reglată astfel încât picioarele să fie plate pe podea sau pe un suport pentru picioare și coapsele să fie paralele cu podeaua. Dacă aveți cotiere, folosiți-le. Brațele ar trebui să se sprijine ușor pe ele, în timp ce umerii sunt relaxați. Multe scaune de birou includ un fel de suport lombar. Suportul lombar insuficient sau deloc exercită o presiune excesivă asupra coloanei vertebrale.

Luați în considerare și un birou înalt, la care să statți în picioare. Sunt o opțiune bună pentru a vă menține spatele sănătos. Cu toate acestea, înainte de a face investiția, întrebați un coleg care are unul dacă puteți încerca o zi.

Stai drept. O postură bună nu este doar o poveste veche. Dacă aveți tendința de a vă apleca înainte sau de a vă sprijini în spatele biroului dvs., probabil că vă aliniați greșit coloana vertebrală. Poziționați monitorul la nivelul ochilor pentru a vă îmbunătăți postura în timp ce stați așezat și păstrați memento-uri despre cum să vă mențineți spatele drept.

Luați pauze regulate. Ridică-te din când în când pentru a-ți întinde tot corpul. Stând în picioare, întindeți mâna pe tavan, apoi atingeți degetele de la picioare și repetați. Unul sau două minute de întindere la fiecare oră pot face minuni în protejarea spatelui.

Du-te la plimbare când ai terminat. După o zi lungă la birou, încercați să rezistați dorinței de a veni acasă și de a vă așezați. Ați stat de opt sau nouă ore, fără a lua în calcul naveta zilnică. Stând în picioare, mergând sau chiar culcat pe burtă, vă schimbați poziția coloanei vertebrale.

Vă puteți gândi chiar si la un ham pentru spate, care să vă ajute să ramaneți drept fără să vă mai concentrați la menținerea poziției corecte.

Deși aceste șapte sfaturi nu garantează că veți evita problemele viitoare în viitor, ele sunt utile. Dacă vă petreceți ziua lucrând la un birou, realizarea acestor șapte lucruri vă ajută să vă protejați spatele. Există multe cauze ale durerilor de spate, deci nu riscați. Discutați cu medicii ISS dacă aveți dubii.

Sursa: https://southeasternspine.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *