Cum este serviciul suport clienti de la Flanco

Daca ar fi sa fac un top 3 a lucrurilor care nu imi plac cu siguranta sa sun la serviciul suport clienti ar ocupa locul I. Dupa ce ca esti suparat ca nu merge ceva si ai nevoie de ajutor cand suni la numarul pentru relatiile cu clientii si astepti mai mult de 5 minute supararea intotdeauna se accentueaza. De fiecare data am incercat sa raman calma si sa astept cuminte pentru ca, pana la urma, operatorul de la celalalt capat al firului nu are nicio vina si nu e prea frumos sa iti descarci nervii pe el. De multe ori puneam telefonul pe difuzor si imi continuam treaba, iar cand tacea robotul si il auzeam ca suna il luam repede in mana. Exista totusi ceva si mai rau decat asteptarea asta… Cunoasteti si voi acel serviciu de relatii cu clientii la care suni si iti raspunde un robot doar pentru a te informa ca toate liniile sunt ocupate, iar apoi iti inchide telefonul? Suni si suni de 10, 20, 30 de ori pana te plictisesti sa auzi acelasi lucru si nu iti mai trebuie nimic pana la urma… Macar cand astepti pe fir stii ca pana la urma tot o sa iti vina si tie randul, nu?

In fine… ideea e ca tocmai mi s-a stricat storcatorul de fructe si am vazut unul ieftin si fain in magazinul online flanco.ro. M-am uitat eu pe site dar nu am prea am inteles daca pot comanda online si mi-l trimit acasa sau daca nu il au in magazinul din orasul meu il trimit acolo si trebuie sa ma duc dupa el. M-am gandit imediat sa apelez la #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70) pentru ca am auzit ca #Flanco a muncit foarte mult pentru imbunatatirea acestui serviciu. In primul rand l-a facut non-stop, 24/7, si si-au propus sa raspunda in maxim 40 de secunde la apeluri. Sincera sa fiu asta m-a facut curioasa si mi-am zis ca trebuie sa sun si eu sa ma conving.

Am sunat asadar la Flanco Suport Clienti Non-Stop si… mi-au raspuns in 30 de secunde! Aproape ca m-a luat pe nepregatite doamna de la telefon cand mi-a raspuns si cum s-a prezentat si mi-a vorbit asa frumos am simtit nevoia sa ma prezint si eu. Din pacate pe la mijlocul filmarii am ramas fara spatiu si nu se aude intreaga conversatie dar va povestesc eu finalul. Important e ca mi-au demonstrat ca acest serviciu chiar functioneaza si este super imbunatatit. Au respect pentru noi, clientii, asa ca si ei merita respectul nostru.

In ceea ce priveste conversatia… cum va spuneam deja, am sunat sa intreb daca primesc produsul acasa sau trebuie sa ma duc la magazin dupa el atunci cand fac o comanda online. Se pare ca incurcasem eu putin lucrurile. Daca vreau sa ma duc dupa el in magazin mi-l rezerva, iar daca vreau sa fac comanda il primesc acasa. Simplu ca buna ziua. 🙂

3 thoughts on “Cum este serviciul suport clienti de la Flanco

    • ma tinusem odata sa sun toata ziua si am uitat… mi-am adus aminte pe la 23:30 dar am zis sa nu sun chiar la ora aia desi daca au zis ca non-stop…

  1. Pingback: Castigatori campanie "Ajuta-ne sa testam serviciul #SuportClientiNonStop" - Blogal Initiative

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *